Correction Of The Day

Feb 12 2013 @ 2:05pm

“An earlier version of this post incorrectly reported that Sarah Palin had signed on as a contributor to the Al Jazeera America news network. The blogger cited a report on the Daily Currant Web site as the basis for that information without realizing that the piece was satirical,” – WaPo.